Kuskus Salatası

    

      Malzemeler:

  • 1 paket kuskus makarnası
  • 1 su bardağı haşlanmış mısır
  • 1 su bardağı doğranmış salatalık turşusu
  • 1 su bardağı közlenmiş kırmızı biber
  • 1 demet maydanoz
  • yarım demet dereotu
  • 5,6 dal taze soğan
  • Tuz,karabiber,kırmızı biber
  • Limon suyu,nar ekşisi,zeytinyağı

     Yapılışı:

  • Makarnayı haşlayalım.Suyunu süzelim.
  • Sırayla bütün malzemeyi doğrayalım ve ekleyelim.
  • Tuzunu ve baharatları da ilave ettikten sonra yağ,limon ve nar ekşisini de ekleyip servis yapalım.
Bu yazı Salatalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to Kuskus Salatası

  1. lezzet sefasi dedi ki:

    Cok guzel gorunuyor ellerinize saglik.
    bloiguma biraktighiniz yorum iicnde cok tesekkurler.Daha cok gorusmek umuduyla.
    Sevgiler
    Sefa

  2. merhabalar:))
    bloğunuz çok yeni sanırım.. bir arkadaşımda gördüm başlığınızı en sevdiğim salata ile birlikte olunca da geldim buralara..
    tanıdığıma da çok memnun oldum..
    bana da beklerim..
    sevgiler..

  3. narcicegirengi dedi ki:

    Mmmmm.. Cok guzel gorunuyor. Ellerinize saglik. Ben bu tarifi bir de pirinc ile yapiyorum. O da cok lezzetli oluyor, tavsiye ederim.
    Bu arada ne kadar cici bir blogunuz var:)Size ve sevdiklerinize saglikli, mutlu gunler dilerim… Sevgilerimle…

  4. Yıldız dedi ki:

    Merhabalar arkadaşım,
    anladığım kadarıyla yeni blogcusun yani çıtır 🙂
    aramıza hoşgeldin ..
    Tariflerin ve blogun çok güzel iyi bloglamalar dilerim..
    Blog adıda çok güzel seni kendime blog kardeşi ialn ediyorum hadi bakalım portakal mandalin geçinip gideriz :))
    Sevgiler …

  5. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili lezzet sefası,çok teşekkür ederim.Evet daha çok görüşeceğiz inşallah.
    SEVGİLER

  6. Cafe Portakal dedi ki:

    Kalpkurabiye Sevgili Deniz
    Merhaba evet çok yeni ve çok ecemiyim.Hoşgeldin.Bende çok memnun oldum.
    SEVGİLER

  7. Cafe Portakal dedi ki:

    Narçiçeğirengi,
    Çok teşekkürler.En kısa zamanda pirinç ile denemek istiyorum.Görüşmek üzre.
    SEVGİLER

  8. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili Yıldız,
    Evet çok yeniyim:))Heyecanlıyım.
    Hoşbulduk.Blog kardeşim daha sık görüşmek ümidiyle.
    SEVGİLER

Bir Cevap Yazın

