Patatesli Tavuk

Bugün her günden daha farklı hissediyorum kendimi neden acaba?Beklenen kargonun gelmiş olması olabilir mi?.:)Uzun zamandır yaptığım araştırmalar sonucu Ekmek Yapma Makinesi alınmıştır.Ve ben çok mutluyum:)Hemen denemelere başlamak istiyorum.Hmmmm nefis ekmek kokuları kek kokuları ile güne başlamak ve en güzellerini sizlerle paylaşmak istiyorum.Henüz kitapçıkla boğuşuyoruz daha çözemedim kendisini.Ama en kısa zamanda uygulama yöntemi ile inşallah aşacağım sorunu:)

  Şimdi sizlere Sevgili Anneciğimin en güzel tariflerinden bir tanesini paylaşmak istiyorum.
Malzemeler:
  • 1 büyük tavuk fileto
  • 5 adet patates
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 su bardağı ılık su

Sos için:

  • 3 yemek kaşığı zeytin yağ
  • 1 çay kaşığı tuzot
  • 1 çay kaşığı kuru nane
  • 1 çay kaşığı tatlı kırmızı toz biber
  • Yarım çay kaşığı pul biber
  • Yarım çay kaşığı karabiber

Yapılışı:

  • Fileto etler ince büyük dilimler halinde tencereye alınır.
  • Patateslerin kabukları soyulur halka halka dilimlenir.
  • 1 adet kuru soğanda dörde bölünür ve eklenir.
  • Sos malzemeleri başla bir kenarda karıştırılır.
  • Karışım patateslerin üzerine eklenir.
  • Yarım saat dinlendirilir.
  • 1 su bardağı ılık su ilave edilip önce harlı sonra kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirilir.

AFİYET OLSUN….

Bu yazı Tavuk Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to Patatesli Tavuk

  1. tavuğunuz nefis görünüyor:)
    umarım ekmek makineniz ile harikalar yaratacaksınız:))
    bekliyoruzz:))

  2. Cafe Portakal dedi ki:

    Teşekkür ederim Denizcim,
    İnşallah bakalım bugün ilk denemeyi yapmayı planlıyorum.
    SEVGİLERLE

  3. Yıldız dedi ki:

    Ellerine sağlık blog kardeşim :)9
    nefis bir yemek ..
    Mutlu yıllar dileim…
    Herkes için hayırlı bir yıl olması dileklerimle sevgiler……

  4. estergonyesil dedi ki:

    Tavuklar super gorunuyor.

    Ekmek yapma makinesini uzun zamandir kullaniyorum hazir karisimlar cok pratik oluyor ama ille kendim yapacagim dersen de internette bloggerlarin harika tarifleri var. Tavsiyem beyaz ekmek yaparsan 320 ml su kullanacaksin tahminen bunun3\1 ini sut olarak kullanman guzel sonuc alacaksin.

    Etkinligime katilman beni cok mutlu eder sevgiler…

  5. mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
    Deniz GÜNEŞ.

  6. Sevil dedi ki:

    Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Dün rüya yarın hayaldir… Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin… Yeni yılınız kutlu olsun ..!! Mutlu Yıllar…

  7. çeşnici Handan dedi ki:

    Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

  8. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili Yıldız,
    İyi seneler.Her şey gönlünce olsun…
    Blog kardeşim:))
    SEVGİLERİMLE

  9. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili estergonyeşil,
    Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim.İlk denemem harika oldu.
    Sizi tanıdığıma memnun oldum.
    İyi seneler.
    SEVGİLERİMLE.

  10. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili Sevil,
    Her şey gönlünüzce olsun.
    İyi seneler.
    SEVGİLERİMLE.

  11. Cafe Portakal dedi ki:

    Sevgili Çeşnici Handan,
    İyi seneler.
    SEVGİLERİMLE…

Bir Cevap Yazın

