İki Renkli Katmer Tatlısı

Sevgili Cafe Pepela’nın sayfasında gördüm bu tatlıyı ve denemeliyim dedim kendime.Birkaç ekleme yaparak denedim.Yoğun şerbetli tatlı sevmeyenler için ideal bir tatlı.
Malzemeler:

  • 3,5 su bardağı un
  • 2 adet yumurta
  • 100 gr yumuşak margarin
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Yarım su bardağı süt
  • 3 çorba kaşığı şeker
  • 1 portakal rendesi (çok ince olacak)
  • 2 yemek kaşığı kakao

Arası için:

  • 3 yemek kaşığı hindistan cevizi

Şerbeti için:

  • 2 su bardağı su
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 1 dilim limon
  • 1 çay kaşığı tarçın

Yapılışı:

  • Kakao hariç bütün malzemeyi yoğurun.Un az gelirse ilave edebilirsiniz.Yumuşak bir hamur olsun.
  • Hamuru ikiye bölün.Diğer parçasına kakao ilave edin ve iyice yoğurun.
  • Kakaolu ve sade hamurları ayrı ayrı yerde tabak büyüklüğünde açın.
  • Kakaolu hamurun üzerine hindistan cevizi serpiştirin ve sade olan hamuru üzerine koyun.
  • Eşit boylarda kesin.8’e bölebilirsiniz.Her parçayı rulo sarın.
  • Bütün hamuru bu şekilde yapın.
  • 180 derece fırında hafif kızarana kadar pişirin.
  • Şerbet için su ve şekeri kaynatın içine tarçın ve limon ilave edin.Ilınmaya bırakın.
  • Fırından çıkan tatlıların üzerine ılık şerbet dökün.


Bu yazı Şerbetli Tatlılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to İki Renkli Katmer Tatlısı

  1. sevda dedi ki:

    çok değişik bir tarif.not aldım.mutlaka deneyecem.sevgiler.

  2. Özgen dedi ki:

    Merhaba ellerine sağlık tatlı harika ve değişik görünüyor sevgiler…

  3. Cafe Pepela dedi ki:

    Vooav!
    Süper görünüyor:)
    Ellerinize sağlık..

  4. MERHABALAR BEN ZEYNEP BLOGSPOTTA YENIYIM .BLOGUNUZU GEZIYORDUM YORUM YAZMADAN EDEMEDIM .HEPSİ BİRBİRİNDEN GUZEL.ELLERİNİZE SAGLIK.İZLEMEY ALDIM SİZİ:)

Bir Cevap Yazın

