Marmelatlı Kurabiye

Mutfakta katı yağ kullanmayı pek tercih etmeyenler için bu kurabiyeler çok güzel.İstediğiniz marmeladı kullanabilirsiniz sadece marmeladın katı olması gerekiyor aksi takdirde kurabiye içine çekebilir.Ben kuşburnu ve vişne kullandım.

Malzemeler:
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı toz fındık
  • 1 paket vanilya
  • Birkaç damla limon suyu
  • 2 su bardağı +1 yemek kaşığı un
  • Vişne,kuşburnu,çilek vs… marmeladı

Yapılışı:

  • Sıvı yağ ve pudra şekerini yoğurma kabına alın.
  • Limon suyu ve vanilya hariç diğer malzemeleri de karıştırın.
  • Vanilya nın üzerine limon suyunu sıkın ve karışıma ekleyin.Yoğurun.
  • Yuvarlak şekil verin.
  • Küçük bir kapağın arka tarafı ile kurabiyelerin ortalarını çukur yapın.
  • Fırında hafif pişirin.
  • Soğuduktan sonra ortalarına 1 çay kaşığı marmelat koyun.

Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.
Allah’ a emanet olun…..
Bu yazı Kurabiyeler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

23 Responses to Marmelatlı Kurabiye

  1. sevda dedi ki:

    harika bir kurabiye olmuş arkadaşım.not aldım.mutlaka deneyecem.ellerine sağlık.öpüyorum.

  2. yemekbiraşk dedi ki:

    tablo gibi olmuş 🙂 eline sağlık sevgiler..

  3. Leyla Poyraz dedi ki:

    of of bu ne güzellik yaa..harika görünüyorlar..ellerine sağlık arkadaşım..sevgiler..

  4. Beyaz Hanımeli dedi ki:

    Süper olmuşlar, harika görünüyorlar. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler.

  5. Özgen dedi ki:

    Görünüşleri harika olmuş canım eminim lezzetleri de öyledir.Sıvıyağ kullanman da isabet olmuş sevgiler…

  6. Hayat Cafe dedi ki:

    Kurabiyeler çok güzel görünüyorlar.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler.

  7. Çilekli Mutfak dedi ki:

    ELlerinize sağlık.Çok güsel olmuş.
    Vişne marmeladı nasıl yapabilirim acaba?

  8. Pembe Tatlar dedi ki:

    Görüntü muhteşemm gerçekten elelrine sağlık canım…

  9. Süper bir görüntü, bayıldım, ellerine sağlık sımsıcak sevgiler…

  10. tek kelimeyle süper olmuş ellerine sağlık canım

  11. Mutfak dili dedi ki:

    Elinize sağlık. Ama ben bu kurabiyede bir türlü çukur yapamadım. Hep kabardı ne hikmetse. İnşallah bir gün yapa bilirim. Çünük bu kurabiyenin çukur olan yerine çıkolata eritip dökmek istiyorum. harika lezzet olur diye düşünüyorum.
    Sevgilerle…

  12. ab-ı hayat dedi ki:

    En sevdiğim kurabiyelerden bir tanesi,harika görünüyor ellerine sağlık.Ben böğürtlen reçelini çok yakıştırıyorum bu kurabiyelere.

    sevgiler…

  13. Cafe Portakal dedi ki:

    SEVGİLİ SEVDA,
    SEVGİLİ YEMEKBİRAŞK,
    SEVGİLİ LEYLA POYRAZ,
    SEVGİLİ BEYAZ HANIMELİ,
    SEVGİLİ ÖZGEN,
    SEVGİLİ HAYATCAFE,
    YORUMLARINIZ İÇİN AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE…

  14. Cafe Portakal dedi ki:

    SEVGİLİ ÇİLEKLİ MUTFAK,
    VİŞNE MARMELATINI VİŞNE SUYUNU KATI ŞERBET KIVAMINDA KAYNATIP YAPABİLİRSİN.YADA VİŞNE REÇELİNİ DE MARMELAT OLARAK KULLANABİLİRSİN.
    SEVGİLERİMLE…

  15. Cafe Portakal dedi ki:

    SEVGİLİ PEMBE TATLAR,
    SEVGİLİ AYSEL,
    SEVGİLİ HANDE,
    SEVGİLİ AB-I HAYAT,
    YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
    SEVGİLERİMLE…

  16. Cafe Portakal dedi ki:

    SEVGİLİ MUTFAK DİLİ,
    HAMURDA KABARTMA TOZU KULLANMIYORUZ AYRICA HAMUR ÇOK YUMUŞAK OLURSA DAĞILIYOR KURABİYELER.
    ÇUKUR KISMINA GELİNCE BEN KÜÇÜK BİR KAPAK YARDIMI İLE YAPTIM UNA BULAYARAK.
    SEVGİLERİMLE…

  17. çok güzel bu kurabiyeler.. ellerinize sağlık 🙂

  18. lezzet sefasi dedi ki:

    Gorunum harika, eminim lezzetide nefistir.
    Ellerine saglik canim.
    Sevgiler
    Sefa

  19. ellerine saglik canim cok hos görünüyorlar! sicacik sevgilerimle.. mutlu kal..

  20. evatolyesi dedi ki:

    Bayıldığım bir lezzet ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

  21. Hayatcemresi dedi ki:

    Bahar hanım,
    kurabiyelerin görüntüsü ve içinde margarin olmaması çok güzel,
    elinize sağlık,sevgiler…

  22. Ellerinize emeklerinize saglik .Blogunuzu ilk kez ziyaret ettim cok güzel tarifleriniz resimler bir harika emeklerinize saglik hayirli bir aksam diliyorum öptüm.

  23. Cafe Gusto dedi ki:

    Arkadaşım ellerine sağlık çok güzel olmuş.Bu arada organik pazar hem Bornova'da hemde Bostanlı'da var.sevgiler…

Bir Cevap Yazın

