Fırında Ispanaklı Tavuk Sarma….

Ispanaklı Beşamel Soslu Tavuk Sarma…..
Malzemeler:
  • 2 adet Tavuk Fileto
  • 1 adet kuru soğan
  • 2 diş sarımsak
  • Yarım bağ Ispanak
  • Tuz,Karabiber,Pul biber
  • 2 yemek kaşığı zeytin yağ
Beşamel Sos için:
  • 1 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı tepeleme un
  • 1 yemek kaşığı tere yağ

Üzerine sürmek için:

  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 1 yemek kağı tavuk harcı
  • Tuz,karabiber,kırmızı toz biber ve istediğiniz baharatlar
  • 1 yemek kaşığı yoğurt (ben eklemeyi unuttum ama bir dahaki sefer kesinlikle koymayı düşünüyorum)

Yapılışı:

  • Soğanı yemeklik doğrayın zeytin yağ ile kavurun sarımsak ekleyin.
  • Ispanakları yıkayın doğrayın ve soğanlı karışıma ekleyin tuz ve baharatları ilave edin suyunu salıp çekene kadar kavurun.
  • Diğer bir tarafta beşamel sos için süt ve unu iyice karıştırın.
  • Ocağa alın ve pişirin 1 yemek kaşığı margarin ekleyin.
  • Ispanaklı karışım ile birleştirin.
  • Tavuk etlerini enlemesine dilimleyin.
  • Et döveceği ile etleri hafif inceltin.
  • Arasına ıspanaklı karışımdan koyun ve sarın.
  • Üzeri için sos malzemelerini karıştırın ve tavuk sarmaların üzerine sürün.
  • Fırında kızarana kadar pişirin.


Bu yazı Tavuk Yemekleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to Fırında Ispanaklı Tavuk Sarma….

  1. Ece ÇAKIROĞLU dedi ki:

    ellerine sağlık canım …

  2. yedirenk dedi ki:

    Yemeğin çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.İyi haftasonları dilerim.

  3. sevda dedi ki:

    ellerine sağlık canım.harika olmuş.öpüyorum.

  4. Saglıklımutfak dedi ki:

    Tavuk tariflerinde farklı bir alternatif oluyor bu sarmalar. eline sağlık canım. iyi haftasonları

  5. GÖNÜL dedi ki:

    değişik bir tarif çok beğendim sevgiler

  6. Özgen dedi ki:

    Ellerine sağlık canım harika bir ana yemek olmuş sevgiler…

  7. Elif.. dedi ki:

    Ellerine sağlık canım..Ne güzel bir tavuk yemeği çok da şık duruyor..
    Sevgilerle..

  8. derya dedi ki:

    Canım bende kaşar ve sucukla yaparım ellerine sağlık süper öpüyorum.

  9. süper, bayilirim.. ellerine saglik portakal kokulum :))

  10. MÜNSTER dedi ki:

    Biraz zahmetlice görünsede sahane bir lezzet… ELlerinize saglik… Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum…

  11. Özlemhan dedi ki:

    Bu tarifinizi bir kitapta gördüm ama nasıl olur diye düşündüm.Ellerinize sağlık

  12. çeşnici Handan dedi ki:

    Nefis olmuş sunumu da çok güzel ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

  13. Cafe Pepela dedi ki:

    Uff!
    Ben hangi birine yazayım sevgili kardeşim:)
    Ellerine,gönlüne sağlık.
    Bütün mamalar nefis görünüyor.
    Lorlu yapraklar,patatesli yumurta,tavuk sarma..
    Hepsi damak tadıma çok uygun,bayılırım.

    Hayırlı kandiller diliyorum şimdiden.

    Dualarda buluşmak umuduyla..

Bir Cevap Yazın

