Domatesli İglo Akdeniz Levreği,Soğanlı İglo Ege Çipurası

 

İglo davetinden sonra bizlere verilen hediye sepetinden:)

Sızma zeytinyağı, defne yaprağı ve limonlu marine sosuyla. Nefis!Ben çeri domates ve çok az sos ekleyerek fırında pişirdim.


Malzemeler:

 

  • 1 paket İglo Akdeniz Levreği
  • 1 yemek kaşığı zeytin yağ
  • 1 diş sarımsak
  • Yarım çay kaşığı fesleğen
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • Çeri domates

Yapılışı:

  • Dondurulmuş İglo Akdeniz Levreğini dolaptan çıkardıktan sonra 15 dk bekletin.
  • Fırın kabına İglo Akdeniz Levreğini alın.
  • Diğer bir tarafta zeytin yağ,karabiber,fesleğen ve sarımsağı karıştırın.(sarımsak ezilmiş olsun)
  • Levreğin üzerine sosu gezdirin.
  • Çeri domatesleri hafif kalınca dilimleyin ve levreklerin üzerine dizin.
  • Fırında kızarana kadar pişirin.
  • Dilerseniz çok az limon ekleyebilirsiniz.

 

İglo Ege Çipurası

Sızma Zeytin yağı,defne yaprağı ve limonlu marine sosuyla.Üzerine soğan halkaları ve hafif bir sos daha.

 

Malzemeler:

  • 1 paket İglo Ege Çipurası
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 yemek kaşığı zeytin yağ
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • 2 diş sarımsak

Yapılışı:

  • Dondurulmuş İglo Ege Çipurasını dolaptan çıkardıktan sonra 15 dk bekletin.
  • Fırın kabına alın.
  • Üzerine halka doğranmış kuru soğan ve sarımsak ekleyin.
  • Zeytin yağ ve karabiberi üzerine gezdirin ve fırında kızarana kadar pişirin.
  • Dilerseniz çok az limon ekleyebilirsiniz.

 

 

İglo Ege Çipurası

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Domatesli İglo Akdeniz Levreği,Soğanlı İglo Ege Çipurası

  1. mutfaknotlarim dedi ki:

    slm canım ben geldim
    arkadaşım wordpreste bloggerdeki gibi blogları izleyemiyormuyuz
    varmı öyle bir özellik

    • cafeportakal dedi ki:

      ahh burayı bir çözebilsenm canım alışamadım daha.blogspottan devam ediyorum ama buraya da aktarım yapıyorum öğrenirsen bana da haber ver.öpüyorum

Bir Cevap Yazın

