Sucuklu Patates Kavurması

Malzemeler:

  • Patates
  • Sucuk
  • Salam
  • Sosis
  • Karabiber
  • Kırmızı biber
  • Zeytin yağ+tere yağ
  • Tuz
  • Kaşar peynir (rendelenmiş)

Yapılışı:

  • Patateslerin kabuklarını soyun.
  • Küp küp doğrayın ve zeytin yağ ile kavurun.Tere yağını da ekleyin.
  • Çok az sıcak su ilave edin ve patatesleri pişirin.
  • Daha sonra minik minik doğradığınız sucuk,salam,sosisi ilave edin.
  • Baharatlarını ve tuzunu da ekledikten sonra iyice kavurun.
  • Ocağın altını kısın ve rendelenmiş kaşar peyniri serpiştirin.
  • Peynirler eriyince ocaktan alın.

(Ölçüsü yok istediğiniz kadar patates ile yapabilirsiniz.Diğer malzemeler de isteğe bağlı eklenir.)

Bu yazı Kahvaltılıklar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Sucuklu Patates Kavurması

  1. Teman çok hoş olmuş canım.
    Sana bir ödülüm var. Kabul edersen sevinirim…

  2. asuman dedi ki:

    bahar beğendinmi böyle kalsınmı bak sana kıyamadım salıya kadar beklemesın dedım hoscakal

  3. Cafe Portakal dedi ki:

    ASUMAN ABLA BEĞENMEDİM VAZGEÇTİM.BENCEDE SALIYA KALMASIN.:))
    fACE DEN MESAJLARINA BAK.GÖNDERDİM.BU SEFER TAMAM GALİBA:)

  4. merhabaalr sevgili Bahar;
    patates kavurmanı pazar günler yapıyoruz bizde içini renklendirmek mümkün olduğundan sucuk, soi, kavurma yada ne istersen nefis oluyor yakışıyor:)

  5. kahvaltıda yenebilecek harika bir tarif bu:)))
    ellerine sağlık canım

  6. sevda dedi ki:

    patatesin her türlüsünü severim.çokta lezzetli olmuş.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Yorum bırakın